۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۵

امام جمعه اهواز:

آمریکا متهم اصلی همه جنایت‌ها در منطقه است

آمریکا متهم اصلی همه جنایت‌ها در منطقه است

اهواز - امام جمعه اهواز با بیان اینکه قتل عام کودکان در غزه و لبنان و جنایاتی که شکل می‌گیرد کار آمریکا است، گفت: متهم اصلی همه جنایت‌ها به ویژه در منطقه، آمریکا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد نبی موسوی‌فرد در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه اهواز اظهار کرد: آمریکا طاغوت بزرگ جهان است و ضرورت دارد در همه نمازهای جمعه شعار مرگ بر آمریکا طنین‌افکن شود.

وی مرز بندی شفاف با جریان طاغوت را سیره ائمه عنوان کرد و گفت: بصیرت در همه ابعاد همواره باید مورد توجه قرار گیرد. به گفته نماینده ولی فقیه در خوزستان، تفکر ناب امام خمینی (ره) در دنیا سایه‌افکن شده است.

امام جمعه اهواز پرده‌برداری از چهره‌های خبیث جهان خوار، خودکفایی و دستاوردهای تجهیزات جنگی قدرتمند با تدبیر امامین انقلاب، شکست ابهت ۲ ابر قدرت شرق و غرب، محکم نمودن ریشه‌های انقلاب، استمرار و تحقق روحیه انقلابی در میان جوانان را از دیگر برکات هشت سال دفاع مقدس بر اساس کلام‌نورانی امام (ره) عنوان کرد.

وی در ادامه سخنان‌خود توضیح داد: امروز معیشت مردم در خطر است و مطالبه اول مساله معیشت است از این رو تلاش شود در انتخاب مسئولان خط مقدم، جریان‌های سیاسی تأثیر نداشته باشد بلکه عقبه عملکردی مدیران مورد توجه قرار گیرد.

موسوی‌فرد به رئیس جمهور و وزرای دولت توصیه کرد نسبت به چینش مدیران به ویژه در استانی همچون خوزستان حساس باشند و هر کسی را به عنوان مدیر ارشد در استان قرار ندهند. وی از هیأت دولت خواست در انتخاب مدیران مؤلفه‌های جهادی بودن، توانمند بودن و در میدان عمل بودن را مد نظر قرار دهند.

امام جمعه اهواز همچنین به بازدید شب گذشته خود از بندر امام‌خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: مسئولان نسبت به مساله آب گرفتگی و آب‌های سطحی توجه داشته باشند تا باز شرمنده مردم‌نشویم.

وی افزود: در گفت‌وگو با اهالی بندر امام برخی عنوان کردند که هنوز خسارت‌هایی ناشی از آب گرفتگی منازل آنها جبران نشده است.

موسوی‌فرد ادامه داد: مسئولان در مدت زمان باقی‌مانده تا شروع بارندگی‌ها وضعیت را بررسی کنند، کارخانجات پتروشیمی مستقر در ماهشهر و بندر امام وظیفه دارند مشکل مردم را برطرف کنند.

وی افزود: به مسئولان توصیه می‌کنم شبکه‌های فاضلاب را لایروبی کنند و پمپ‌های آب را ساماندهی و تعمیر کنند تا در زمان بارندگی شرمنده مردم نشویم.

کد خبر 6230930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha